I sommarens värme

Värme. Sådan värme. jag kan inte beskriva eller förklara ordentligt. Och att den svenska sommaren också är varm är bara ett stort plus. Jag älskar värme. Värme.

jag är medveten om min låga uppdatering här på min lilla blogg. Det har varit svårt. väldigt svårt. Och jobbigt. Trots att man vet att livet är fullt av motgångar och besvikelser så slutar man aldrig att förvånas över hur fruktansvärt mycket otur en enda människa han få utså. jag är van, det medges. Men gillar jag läget? Det kan jag väl inte påstå. Men det ljusnar. och blir allt varmare. Nu börjar jag äntligen känna, som jag tror att det ska kännas. jag är...glad. Och nöjd =) och även om det inte alltid blir som tänkt så får mman göra det bästa av situationen. Värmen sprids...

Walking through a dream, I see you. My light in darkness breathing hope of new life. Now I live through you and you through me, enchanting. I pray in my heart that this dream never ends. I see me through your eyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback