Plugg och hemmamys

Tenta inomgon! Borde vara förbjudet att ha det på lördagar, men det skiter visst lärarna i...Särskilt lilla jag som har jobbat natt hela veckan är ju helt slut. Men jag har pluggat SOM SATAN, så nog fan borde jag klara detta denna gången. Håll tummarna för mig ;)

ikväll blir det hemmamys och skålning med champagne, då vi firar att jag blivit fast anställd. Mycket stolt, det är inte helt många som är fast anställda och samtidigt pluggar heltid på universitet med företagsekonomi. cred till mig! ;)

Här kommer två tips på träningsformer till er som vill hitta på något kul men ändå inte hänga i tunga maskiner på gym :

Afrodans: dans/aerobics med inspiration från Afrikas rytmiska dans akompanjerad med trumslag och härligt basgung. Man har en mycket låg tyngdpunkt, med rumpan utputad vilket tränar hela ryggen och rumpan! Mycket hoppande och kondidtionsträning, och i mitten av passet måste man pausa för en klunk vatten. Mycket underhållande! Denna träningsform finns inte i Nybro p.g.a att det inte finns någon tränare inom detta. Gissa vem som ska söka till det? ;) haha, jag vill verkligen men tror inte att jag kommer hinna, har ett ganska fullspäckat schema som ni ser ovan. men jag vill!

skivstång: detta är en väldigt varierande motionsform, där du tränar allt från axlar och biceps till mage, rygg och rumpa samt hela tiden kondition. Med en skivstång med valfri vikt använder du den när du tränar armar, har som vikt när du tränar rumpa och lår samt är på golvet och tränar mage och rygg. Detta rekomenderas till de som vill träna lite av varje, då verkligen varenda muskel skakar. Hade träningsvärk hela dagen efter, så detta rekomenderas verkligen =)

Ha en mysig helg allihopa, själv ska jag skriva tenta imorgon!

Kommentarer
Postat av: Neha

Hoppas tentan går bra och att du inte är allt för trött


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback