Sankta Luciiaa..

Japp, idag är det Lucia och inte alls långt kvar till jul. Är klar med alla julklappar så ska bara slå in alla liute vackert =) Detta året har jag verkligen lidit ekonomiskt så det blir niga diamantringar och ferrari bilar till mina nära och kära direkt, men jag vet att för alla mina hjärtevänner är det inte pengarna som räknas, utan personlighet och omtanke..Det är det som är det fina med julen och äkta vänner och familj. Tack för att ni finns där...

jaa, i övrigt flyter allt på bra. Fram till jul kommer det bli plågsamt stressigt i skolan med b-uppsats, organisatiostenta och uppgifter på det. Dessutom måste jag jobba också. Menmen, hellre för många än för få järn i elden, enligt mig =P

Mycket bekymrar mig nu. Bland annat mina japanstudier, vore ju väldigt tråkigt om jag inrte kom in på grund av ett fel som dem har gjort med ansökningarna =( Men det är bara att hålla tummarna..

Nu är jag helt slut efter gymmet så ska snart kila till kojs =) Snart kommer allt att bli bättre...

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback