Våren är här =)

Och det märks verkligen! Det är varmt och skönt och ÄNTLIGEN kan man gå ut utan att klä på sig vinterjacka. Det är helt underbart, man blir helt glad i hela kroppen =) Har eftermiddagssol på min balkong så har suttit där nu och sovit lite och läst ^^ Love it!

Veckan har varit lugn, men nattjobb och föreläsningar i skolan. Har gjort diverse inlämningsuppgifter men inget så överdrivet svårt =) I söndags skrev jag tenta och det var nog det värsta jag varit med om! Var jättepåläst, jätteförberedd och kände mig hur redo som helst...och då får jag maginfluensa! har varit sjuk hela helgen så på sändagen var jag som ett vrak. Men det gick nog hyfsat ändå, hoppas att inte detta förstörde mina chanser =(

Igår träffade jag älsklingen Sanna =) På lördag far hon igen, så vill passa på att träffa henne så mycket om möjligt innan dess =) Hoppas att du får det jättekul i Bulgarien gumman!

Foki var på tv:n häromdagen =) Riktigt söt tjej det där, hon är så underbart gullig. Man kan inte annat än bli glad när man ser henne ^^

Matane!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback