Påsk!

Glad påsk till er alla =) hoppas att ni har haft en lika skön helg som jag har haft. Förutom att älsklingen var bortrest så har denna påskhelgen varit mycket skön och avslappnande. jag har pluggat, tränat liiiiite då jag varit förkyld ( =( ) samt umgåtts med familj och vänner. I torsdags var det äggmålning med familjen, samt god mat och godis. I fredags åkte vi hem till farmor och farfar och åt årets första grillning, såg årets första fjäril samt fick årets bästa påskägg (godis och pengar). Det var mysigt och gott, solen var framme hela dagen så det kändes verklgien att våren var påväg =) Gillarb nästan våren mer än sommaren, då det är ett tecken på att något bättre kommer att hända, att allt kommer att bli bra. Älskar det!

På fredagkvällen sa jag hejdå till älskling och sov sen hemma hos föräldrarna. Vi såg på pirates of the carribean och hade allmänt mysigt =)
På lördagen tog jag ovh syster en walk, sedan drack vi saft på verandan i solen. Wonderful! >Efter det kom Sandra (efter viss guidning ) och hämgtade upp mig, då vi for ut till Andreas. Hemma hos honom blev det grillning, hundbus och däckbyte. Årets andra grillning och årets första hundanfall =P Mycket trevligt måste jag säga =)

Idag har det varit kallt, så jag passade på att ha tvättdag =P Pluggade även en del men känner mig lite smått trög =( Har inte alls suget efter att plugga längre, vet inte vad jag ska ta mig till...Kommer det bli bättre med våren eller kommer det bara bli jobbigare?

Aja, bort med deppiga tankar nu =) ha det fiiiint, jag ska nog ta och lägga mig =P Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback