All around

japp, jag far runt omkring överallt och försöker hinna med allting. Jobba natt, skola, jobba kväll, träna, plugga hemstudier och kanske umgås lite med folk också..Det är tight, men hellre så än att slösa bort min tid på att göra ingenting. Alla som känner mig vet att jag HATAR att slösa med min tid=P

Grattis till Emilia som har varit mamma i några månader nu =) Din Leia är otroligt söt! Skulle hemskt gärna vilja hälsa på er någon gång =)

Caisa, Sara och Hanna ska ha tack för att de muntrar upp mig i dystra tider=) Allt blir bra, hur det än blir!
Jag ska börja att göra listor i varje inlägg, den här gången är det min tio-i-top lista med Beyonce låtar!
1. Upgrade U
2. Halo
3.Irreplacable
4. Check on it
5. Beautiful liar
6. Sweet dreams
7. Ring the alarm
8. Single Ladies
9. If I were a boy
10. Videophone
Superbra låtar allihop!

I helgen kommer det att bli lite mys med Jossan och ulrica förhoppningsvis. På lördag kanske det blir slädhundar och på söndag är det pappas dag=P
See you around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback