Yeeeh!!

Om lite mer än en vecka bär det av, jag och Martin ska till Thailand! Fan vad underbart det ska bli. Sol, bad, vacker natur, kulturella upplevelser, billig mat och kläder och allmänt frånvaro från Nybro. Kan det bli bättre? Visst, efter denna redan så kommer min plånbok att vara ganska tunn, men det får det vara värt. Hur ofta åker jag någonstans liksom? Vi har massor av grejer att förbereda innan resan, och det viktigaste är nog att få tag i en kamera. Fy vad hemskt att åka iväg utan att ta några bilder! Men man vill ju inte lägga typ 3 000 spänn på en kamera precis innan man ska iväg och resa. Någon som har ett bra tips å¨en bra men billig kamera? Hör i sådana fall av er till mig, jag blir glad för allt =)
Förra veckan var det kvällsjobbarvecka. Hann med att träffa Ulle en stund och spela lite spel som man fick nostalig från barndomen utav =) Vi hade så himla kul, kommer aldrig att glömma den tiden.
Ikväll ska jag hem till Jossan och dricka lite vin samt spela Wii =) Hon och Robert har ju fått en ny lägenhet nu, på dalsborgsgatan. Stort grattis!
Nu kommer jag gå runt och hoppas att tiden kan gå snabbare =) Jippi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback