2009

Ett nytt år är här, och tiden bara flyger. Vet inte när jag skrev här sist, men hoppas att ingen har något emot det =P
Julen firades hemma, och var mysig som vanligt. Som ett tecken började det ju även snöa som jag hade önskat, och dagen blev lyckad. Fick allt jag önskade mig och lite till =P
Nyåret firades hemma hos min älskling, med lite eget drinkblandande, god mat och självklart fyrverkerier! Det var en underbar dag, och både jag och Martin bestämde oss för att detta året ska bli ett jättebra år. inget tjabb, ingen deppsression, inte lyssna på eller bry sig om människor som bara är dåliga för en(har tyvär jag råkat ut för) och allmänt vara glad =) jag håller  tummarna för att Martin ska hitta sig ett jobb i år, inte kul att vara arbetslös ju =(
Inatt har jag jobbat, det är nämligen en ny grej för mig detta året. Varannan vecka jobbar jag natt. Otroligt bra med pengar, inte lika bra med sömn. Men det är smällar man får ta.
I övrigt vill jag bara säga grattis till min nytjocka vän Emilia =P Hoppas att allt går bra och att du kommer må bättre snart. Är så himla glad för din skull.
Känns lite overkligt att det bara handlar om dagar tills Martins lillasyster kommer bli mamma. Jag hoppas verkligen att allt kommer att gå bra, trots hennes låga ålder (16!). Men du har mitt stöd, det vet du =)
Fy faaaaaan vad det är kallt! Imorse när jag cyklade till jobbet var det minus 15. MINUS 15!!! Ohh my gooood
Ciao =)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack vännen! =) Ja jag hoppas att jag ska må bättre snart så man kan få njuta mer av att vara gravid! Hoppas allt är bra med er..! Massssa kramar från mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback