God jul!

Alla vackra människor, nu är julen här och jag vill önska alla mina läsare en riktigt god jul =) var en härlig känsla på jobbet idag, alla var glada, det var lite att göra och jag tog med mig en liten julklapp till alla mina jobbpojkar. Blir alltid lika förvånad över hur kul man kan ha klockan fem på morgonen med dessa människor.

Skolan är det lite värre med, det känns omjöligt att fixa denna uppgift och lärarna är inkomptenta och opedagogiska enligt mig. ingen hjälp och bara förvirring är vad man får. Kommer kännas surt att komma tillbaka efter jul och veta att man ska göra en i princip omöjlig uppgift. Suck...

Nu ska det bli julmys med familjen! Nästa år kommer jag att ha inflyttningsfest så då är alla som känner sig träffade välkomna ;) God jul!!!

"Och hon var ju en så förstående mor, även om hon var en ko"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback