Jossan och ABF

Fast i omvänd ordning, var på arbetsförmedlingen nästan med en gång när jag hade vaknat och ätit frukost ( och självklart sett klart på Top Model 5 på trean ). Tänkte att det kunde vara bra att skriva in mig där, mest så att jag skulle kunna få tillgång till a -kassa ifall man skulle bli arbetslös. Satt där en himlans lång stund och skrev, har ju en massa ideér på vad jag vill jobba med i alla fall =P Skulle verkligen vilja läsa vidare, men vet inte till vad. Fick ett reklamblad idag om ekonomihögskolan i växsjö, och  det lät väldigt intressant.
Efter det träffade jag i alla fall Jossan. Vi stack hem till henne först, för hon skulle kolla sina mejl. Sedan gick vi en långrunda, kollade lite i secondhandbutikerna vid öob. Träffade även min kära kusin Emil där, som för övrigt har blivit oerhört långhårig =P Synd att man inte träffar han så mycket längre. Sedan gick jag och Jossan vidare i alla fall, för hon skulle till skolan. Duktiga hon. Jag riktigt känner hur bristen på undervisning gör mig trögare och segare för varje dag som går...
Köpte lite fika på hemvägen till mig och mamma, tyckte att vi förtjänade det =P
Nu sitter jag och väntar på att jobbet ska börja och lyssnar på Britney Spears nya låt " radar" ^^

ÅÅhhh, jag vill haaaa!! Jag har råd, jag har tid....men även en allergisk lillebror =( Vänta bara tills jag flyttar hemifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback