Jobbansökan

Japps, har suttit och skrivit personligt brev nu. Kul tycker jag faktiskt, tror att jag saknar skolan =/ Vill läsa vidare, men vet inte vart och till vad..får väl se vad som händer, men jag hoppas hårt på detta jobbet i alla fall. Skulle verkligen vara jättekul, och passar mig pefekt =D Om inte annat så är jag väldigt glad för det jag har nu. Nu när det är inflation i landet så är det många som är arbetslösa, så jag är glad att jag har något i alla fall.

Igår var jag på calmar outlet med Lolita. Var inte så mycket att ha precis, köpte bara några underställ till Martin och en vindjacka med tillhörande byxor till mig. Riktigt snygga faktiskt, Kostade bara 150, men har kostat 700 =P

Ikväll blir det förhoppningsvis bio med min baby. Vill se Tropic Thunder! Tror att det är en sån film som är roligast att se på bio och inte ladda ner. För övrigt finns det riktigt många bra serier nu, som jag är helt galen i =P Här kommer min lista

Supernatural - Två underbart snygga killar om jagar spöken och demoner. Kan det bli bättre? ;) Jättespännande och läskigt samtidigt som dte är lite ögongodis för alla tjejer

Heroes - Peter Petrellie, Claire Bennet och Sylar. Uhh, otroligt spännande med alla dessa superkrafter. Dock börjar den sista säsongen blir lite väl knepig att förstå. Det gäller att hänga med ordentligt i säsong tre, vilket kanske inte alltid är det lättaste utan undertexter. Ska Sylar ta över allas krafter och därmed världen?

Fringe - En ny säsong som precis har börjat på kanal 5. Blev helt betagen i det första avsnittet så vi laddade ner de fem första =P Mycket spännande med massa konstiga och psykiska händelser. En galen men smart proffesor som fick komma ut från psykhemmet för att hjälpa till med en konstig sjukdom. Han, hans son och en kvinnlig utredare försöker lösa alla möjliga konstiga händelser. Mycket spännande!

Sanctuary - Denna serie har inte börjat på tv ännu tror jag. Den är väldigt lik X-men filmerna, med en särsild hemvist för folk med konstiga och annorlunda förmågor och krafter. Den verkar rätt spännande, men inte överdrivet.

Några andra serier som är underhållande att se men som jag inte dör för att följa är : House, 2,5 men, How I met your mother, Nightrider och Desperate Houswives

Vad ska alla göra i helgen då?
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback