Värme och skönt

Idag har det varit helt otroligt varmt, men jag har jobbat på dv hela dagen :( men det var den sista lördagen som jag jobbade där, för imorgon är det sålt. Japp, alldeles riktigt, inget mer dolce vita. Visst, det kommer fortfarande heta lkadant, men det blir inte samma sak när det inte är martins familj som äger det längre. Har väldigt blandade känslor där...men är nog mest glad att jag slipper jobba där ;)
Inte långt kvar nu till studenten :) ska bli så underbart skönt, längtar verkligen :) Bara värmen håller i sig...
Känns skönt att vara hemma faktiskt, ovanligt att sova hemma :) men det är rätt skönt att sova själv, utan någon som ska ligga och krama en hela tiden;)
Åh ja, vissa blir man så trött på. Men skit samma, slöseri med energi att bry sig om sådana :) Glad att jag inte är sån ;)
Allt är perfekt nu, är så himla glad :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback