Rainy day

idag har det faktiskt ösregnat för första gången på myyyycket länge. Denna helgen har det varit 25plus, och jag har sprungit runt i klänning :) Underbart att sommaren är på väg, och lite regn är ju faktiskt inte hela världen. Då kan man passa på att träna och sånt där som är så tråkigt att göra när det är sol ute :P Idag har jag både åkt inlines och tränat ¨på min underbara dvd ;)
Hade rast i tre timmar idag, så då åkte jag hem och träffade mamsen lite. Åker tillbaks till skolan vid halv tre för att ha min samh'llslektion, och får reda på att dem precis HAR HAFT DEN! ingen hade sagt till mig att vi skulle ha den tidigare, så jag åkte dit helt i onödan! Jävla skit....
Imorgon blir det ut och festa, för att fira att älsklingen har tagit sitt lastbilskörkort :) han är duktig, min grabb. Jag älskar Emilias rumpa, kan jag få den?
Dovidjenja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback