Måndag och kallt

Sitter i datorsalen med Emma nu och har precis gjort klart min psykologi analys. Det var det sista jag hade att göra i sklan, känns så jävla skönt att jag inte behöver tänka på något mer än på ett tag i alla fall :)
I fredags var det maskerad. Jag, martin, malin, emilia prakitkantoch den andra emilia, daniel, max och mange var på dolce vita på kvällen och hade fest :P Några av oss var utklädda (jag var en japansk skolflicka, malin och praktikant emilia var hippies och martin var pimp/gringo ;)). Vi drack och hade skoj, sen ville max in till palace. Efter mycket om och men hade han skaffat skjuts till oss, och sen åkte jag, martin och max in. De andra var på fest i paradiset, och de verkade ha grymt mycket roligare än vad vi hade inne i kalmar. Det blev inte alls om vi hade tänkt oss, och kvällen blev mycket förvirrad....Mycket snopet, mycket konstigt....
På lördagen jobbade jag på dolce vita, aldrig kul att gå upp tidigt och jobba dagen efter man har druckit :P känns som man har bomull i huvudet, och min hals känns som en öken. Tack och lov brukar det nästan alltid vara lugnt på lördagarna, och då var det nästan ingen mat över huvud taget. Det var lugnt och skönt tills en jävligt tråkig grej hände. Fattar inte vad det är med folk, man får fan inte bry sig om något längre, man ska göra som alla andra vill hela tiden. it is a fucked up world...
Igår var jag och älsklingen inne på city gross, storhandlade grillsaker och godis :) När vi kom hem resnade vi upp lite i hans källare eftersom att det ändå var så dåligt väder. Sedan grillade vi och tog det allmänt lugnt.
Idag är jag ledig från jobbet, ska hem och träna med mamsen efter skolan. Min mamma är den coolaste som finns, och vi har hittat världens bästa och roligaste träning ;)
På lördag blir det eurovision. Serbien vann ju förra året med en helt underbar låt, och detta året är den minst lika vacker. Får gåshud när jag hör den, hoppas verkligen att dem vinner i år igen. Vi kanske ska åka til Belgrad och se den live! Fan vad coolt.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback