Torsdag 6/3

Grattis till min mamma som fyller år idag :) Hon fyller 42 men alla tycker att hon ser ut att vara runt 30 :P Det är min mamma det
Ska snart iväg och jobba nu, med den här jävla förkylningen kan dte inte bli annat än ett helvete :( men jag måste tjäna pengar till i sommar. Det är dyrt att åka till Thailand :P
Fan vad länge sen det var jag skrev här då :P Men har haft lite annat för mig, och för er som inte visste det så har jag nu börjat jobba hos min pappa på shenker :) Kul som tusan är det att köra truck, och 'n så länge har det funkat utan några missöden.
I helgen firade vi martin på palace, för han fyllde 20 år i lördags :) det var en faktastiskt rolig kväll, orkar inte ta allt här :P Men full som en tunna var jag ^^
"The blue around the morning moon, the color of your eyes. I remember holding you, a fall through summer skies. You're everything that I become, every word I say.  I need a bell book and candle to keep your ghost away"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback