Tisdag 18/3

Nu sitter jag hemma framför min egen dator för en gångs skull :) Inte så ofta man sitter här. Har precis jobbat, och älsklingen är inne i kalmar på sin lastbilskurs, så jag har passat på att göra klart min psykologi. Känns otroligt skönt att den är färdig, och det kändes som att det gick bra också :P är dessutom i stort sett färdig med projekt rapporten, vilket känns ännu bättre. Det enda som jag behöver göra nu tänker jag dona på lovet, när jag inte jobbar förstås. ingen vila för Hanna inte ;)
Idag har det snöat ännu mer. Fan vilken skit, såhär vill vi definitivt inte ha det till påsk :( Hoppas det försvinner innan april i alla fall.
haha, jag har påsklov nu :P för imorgon är vi lediga, och på torsdag får vi jobba på valfri plats, sedan på fredag är det ju långfredag. Så jävla gutt med lov!!
Nu ska jag läsa lite i min engelska bok, sedan blir det nog till att gå en liten runda :)
Puss på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback