Fredag 7/3

jahopp, sitter och väntar på att mitt spel ska laddas ner, hinner nog inte bli klart innan jag ska sticka iväg och jobba :P
I morse fick jag köra älsklingens bil till skolan, alltid lika kul att köra mercedes ^^ Väldigt slapp dag idag i skolan, och tur var väl det eftersom jag fortfarande är så himla förkyld :/ Riktigt jobbigt när man bara måste gå och snyta sig hela tiden.
Sedan hade jag och Moa ett litet äventyr på öob :P Skulle köpa en VÄLDIGT tung byrå, och om inte hon hade varit med hade jag aldrig orkat lyfta den ^^ Världens bäste lärare är hon :P
Efter det har jag och mamma handlat lite, ska nämligen baka chokladpaj ikväll, så himla gott ska dte bli ^^
Älskar min baby mest av allt (L)
Ha det bra alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback