Fredag 21/3

Idag är det långfredag och alla är lediga :) Så jävla skönt. Eller inte min stackars älskling föresten, han får vara ute i snöstormen och laga bilar :( Stackarn...
Ska måla ägg med mamma och dem snart, alltid lika mysigt :) Men det är fel, det ska inte vara tre decimeter snö på påskhelgen. Något är grymt fel, och jag är tveksam över om det verkligen kommer bli någon sol i sommar. Jaja, skönt att man ska bort då :)
Uscha, nu är det jobbigt igen. Det var längesedan jag kände så nu, men det är klart att man inte får vara glad för länge i sträck. Det är inte bra för hälsan. Eller nåt. Men det är mig det är fel på, så mycket har jag förstått i alla fall. Äh, jag blir alltid deppig när det inte är bra väder. Visst är det härligt med snö, men inte särskilt länge. Och att ta sig fram i snön rena rama självmordet.
Jaja, skönt med lov nu i alla fall :) Har varit jätteduktig idag, har gjort klart en uppgift i psykologi, har en kvar som jag också snart är klar med :) Har bestämt mig för att bara g¨ut med bra betyg nu i trean, så får man väl se om man ska läsa vidare eller inte.
Ha det bra alla där ute i de vita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback