17/3

Har precis haft utvecklingssamtal med Thomas. Allt såg bra ut, som vanligt, och lärarna berömde mig för att jag har blivit mer muntligt aktiv under denna terminen. Så det blir nog ganska höga betyg för mig i de flesta ämnena ;) Guuutttaaaans!

Fan, det snöar idag! Det är ju helt otroligt, igår var det sol och man funderade nästan på att börja använda vårjackan. Och idag öser det ner flingor stora som fotbollar. Det är helt sjukt alltså, vad har hänt med detta landet?
Efter skolan idag ska jag försöka hinna med att träna innan jobbet, var jättelängesedan jag gjorde det p.g.a att jag har varit sjuk och inte hunnit med för jobbet. Fan, jag har verkligen jobbat varje kväll nu i fyra veckor. Det kommer bli en ganska fet lön som ramlar in på mitt konto snart ;)

Jossaaaaaan! Vi har inte träffats på jättelänge ju! Snälla lilla du, kan du inte svara när jag ringer så att vi kan betämma en dag som vi träffas? :P Saknar dig ju gumms :( Och snart är det ju dags för vår årliga inlines säsong ;)

I lördags såg jag Rambo på bio med älskling, dino och hans kusin :) Var beredd på att få se 1.5 timmars skit, eftersom att filmen har fått så himla dålig kritik. Till min förvåning var faktiskt filmen riktigt bra, och jag blev helt bestört när jag såg alla krigsscenerna. Riktigt hemskt var det! Efter att den var slut åkte vi till mc donalds och käkade. Gutt med lite fett sådär på lördagskvällen :P
Igår såg jag också en film som Martin hade laddat ner, The Mist. Fan vad bra den var, men slutet var helt sjukt. Den rekomenderas verkligen, om man gillar Stephen King filmer :P
I övrigt är det bara fint med lilla Hanna, har inte så mycket liv nu förutom skolan och jobbet :p Längtar så mycket till studenten.
Älskar min Martin mest av allt. Volim te moj ljubav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback