Kalmar och jobb

Nu kommer jag och Martin vara ensamma hemma hos honom i typ tre veckor! Yay! Hans föräldrar har åkt till Serbien, och han och jag ska inte dit förens i juli, så tills dess bor vi själva :P Askul ska det bli.
Idag har jag varit i kalmar medan älsklingen kördem motorcykel. Skulle fixa till mina örhängen som jag fick i studentpresent, men dem är dumma i huvudet i den affären så det blev inget med det =( Ska göra det nere i jugoslavien i stället. Efter det gick jag och kollade i bröllopsbutiken. OMG vilka klänningar säger jag bara. Hur fina som hels, måste ha en fin till det som händer i sommmar :P
Ikväll har jag annars bara jobbat, sitter nu och slökollar på vänner med mina älsklingssyskon :)
See ya, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback