Advent

Igår var det första advent, och idag fick man öppna första luckan i chokladkalendern ( jag vet, jag är töntig, men min chokladkalender kommer jag nog aldrig att växa ifrån =P) Det saknades lite snö, annars hade det varit hur mysigt som helst. Jag ville ju gå på julskyltningen här i nybro, men martin envisades ju med att åka in till kalmar. Efter mycket tjat och gnäll kom vi till slut in till kalmar, där jag blev grymt besviken på julmarknaden. Där fanns ett stån med ostlotteri, ett med skinklotteri och ett chokladhjul. Det var det. I stort sätt. Visst, affärerna var ju öppna och så, men annars tyckte jag inte alls att det var mycket att ha. Säga vad man vill om nybro, men trots att det är mindre än kalmar så är marknaden till jul betydligt bättre där.
Jag är snart klar med alla mina julklappar, jippi! Om någon av er där ute tycker att ni förtjänar en julklapp så säg till så får vi se om jag redan har köpt dig en eller inte =P hihi
Ska snart jobba, sitter hemma lite med mamma nu. Fasen vad hon kan julpynta fint =)
love you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback