Söndag 6/4

Idag är det härligt ute, det känns som att våren snart är på väg :) Underbart...
Igår jobbade jag på dolce vita. Eftersom att de är hacke cup nu i helgen så var det jättemycket folk, och det var bara jag och lolita som jobbade, så det blev en hel del spring. Med träningsvärk sen i fredags så var det inte särskilt underhållande att srpinga upp och ner från den där branta trappan :P Inte blev det bättre av en del missnöjda och arga gamla gubbar heller. Dra åt helvete säger jag bara! Fan vad en sug människa kan förstöra ens dag :( Förutom det så gick allt finemang :) När vi hade jobbat klart så åkte vi in till kalmar och åt på stekhuset. Vi hade bokat bord nere i kärllaren, och när vi hade gått nerför världens brantaste trappa kom vi till en urmysig matsal. Det var jättefint, mexiko inspirerat och maten var jättegod ( men dyr, men det behövde inte jag betala). Efter det begav vi oss till baronen, där vi hade bokat biljetter till Superhero Movie :) Den var askul, jag satt och skrattade nästan hela tiden. Efter det åkte vi hem och dunsade i säng :)
idag har jag inte gjort mycket, pluggat färdigt lite på svenskan. Är äntligne klar med litteraturguiden nu, ska bara fixa ihop den lite snyggt så blir Lotta glad :) Har snart läst ut engelska boken också, väldans vad duktig jag är då :) Har dock en hel del skolarbete kvar, och jag är rädd att de kommer kännas stressigt på slutet :/
Nu ska jag snart hem till min baby och baka :)
Puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback