Måndag 24/9

Nu sitter jag och Emma i datorsalen och segar, är klara med religonen och väntar på att ha svenska C med söt Leif. Urk säger jag bara.
Gaaaah, vad det suger. Snälla, jag pallar inte. Varför ska saker alltid ändra på sig, varför kan det inte alltid vara som man vill? Är man verkligen en så hemsk människa att han där uppe verkligen vill se en lida? Tydligen

Bryssel på söndag. Jag vill verkligen inte, vem som helst får gärna ta min plats. Jag skiter i att jag aldrig får se mina 600 spänn igen, det gör inget. Bara jag slipper. Se, så positiv jag var idag då...:P

Igår på dansen var det skoj, lärde oss en del nytt och svetten rann som bara den. Jag vet inte om det beror på min kondis eller att dans är fruktansvärt ansträngande, för jag blir alltid dyngsur efter den timmen :P Ifall någon vill veta

Ledig på torsdag och fredag i alla fall. Ska bli skönt att slippa skolan.

Ska köra lite med papps i eftermiddag, känns jättebra med körningen nu, har ju dessutom klarat teorin ;) Fan så jävla underbart det känns. Körkortet är inte alls långt ifrån mig nu :P
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback