Onsdag 31/10

"Silent night, holy night" Ja, det är faktiskt så det låter här hemma nu, mamma har redan satt på julskivor på stereon och gör julkort för fullt, trots att det inte ens är den första november än :P Thats my mom.
I mitten på höstlovet nu då. Känns skönt att vara ledig, vädret är sådär härligt höstigt just nu, vilket känns otroligt skönt. Tycker om hösten :) Imorgon är det ju allhelgona afton också. Då ska jag väl med mamma till hennes farfars grav, och sen med älsklingen till hans morfar. Var fruktansvärt sugen på en halloween fest i helgen, att alla ska klä ut sig och ha det allmänt läskigt. Men alla är så tråkiga ju, är ingen ide att planera något. Får väl helt enkelt bli en vanlig helg.

Jobbade lite igår och i förgår, blir kanske jobb idag med. Jag säger inte nej, lite extra pengar är fickan är aldrig fel, särskilt nu när utgifterna är enorma. Körkortet, studentmössorna och nu snart julklappar med. Vilket påminner mig om att studeibidraget kommer idag. Jippi! Inte för att det räcker särskilt långt, men ändå...

Gjorde högskoleprovet i lördags med. Vill inte ta reda på hur det gick, så jag väntar fyra veckor tills det kommer hemskickat. Jag vet att det inte gick bra, men det gör inget. har i alla fall gjort det :)

hmm, vad kan man mer skriva? Hehe, älsklingen och jag var på kvantum igår. När vi skulle gå hem så köpte vi en trisslott, det kändes som att vi skulle ha tur och vinna något. När vi kom hem, så upptäckte vi att han hade tappat lotten. Så dte var SÄKERT VINST på den :P Haha, har man otur så har man.

Älskar min Martin, nu känns allting så bra. Så snälla, låt det nu vara så.

Älskar er också, ni vet vilka ni är.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback