Tisdag 8/5

Yey, vilken härlig dag det har varit. Började dagen med gympa utomhus i ösregn, kände mig och såg ut som en dränkt katt. Sen hade vi de vanliga, tråkiga tisdagslektionerna. Samtidigt som man satt inne och höll på att dö av tristess dunkade regnet på rutorna. Medans martin har sol och 36 grader i skuggan i cypern :/ Fan vad jag vill dit...
Har kommit fram til att jag har fruktansvärt mycket skolarbete, som ger mig illamående bara jag tänker på det. Är oroväckande kort tid kvar tills vi slutar med, och allt skolarbete finns det inte en chans att jag hinner med tills sommaren. Shit vad jag får stressa! Men idag har jag i alla fall börjat med word, det är ju alltid något. Denna veckan kommer jag ta itu med mycket skola har jag bestämt mig för :P

Åkte med Ellen idag efter skolan, sedan umgicks jag lite med Tonje. Det var skoj, men fick inte så mycket skolarbete gjort som vi hade tänkt :P
Faaaan, vad jobbigt :( Vill att det ska försvinna, bort. Hoppas att det bara är jag som överreagerar, det brukar ju faktiskt vara så :P Men utan Ellen hade jag nog brytit ihop totalt...Tack för att du finns gumman, hur underbar du är finns det inga ord som räcker till. Men du vet hur jag känner i alla fall :)

Nu ska jag väl läsa lite i min bok, sen blir dte väl till att sova och sakna Martin. Sovmorgon imoron :P
Volim te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback