Onsdag 9/5

Sovmorgon började dagen med, åkte till tages innan skolan och klarade av fas B :) I skolan uträttade jag både mina word uppgifter, samt en uppgift inom kultur och ideehistoria. Ska veeeerkligen försöka ta tag i skolan nu :P
Efter skolan var det jobb som gällde, var lika kul som vanligt :) Tonje kom på besök också, det var skoj :P
Uscha, kvällen ska nog spenderas med att plugga matte, har nationella imorn. Det kommer gå käpprakt åt helvete, det vet jag :/ Känns dumt att ens försöka, men då ser ju läraren i alla fall att jag åtminstone vill ha g i ämnet, fastän att jag omöjligt kan få det :P Jag överdriver inte, jag är askass på matte ^^
Martin har ringt lite idag med :) Alltid lika skönt att höra från honom, snart lördag med ^^
Får se om jag ska umgås lite med Ellen ikväll med :)
Poljubaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback