Söndag 25/3

Usch, tråksöndag :/ Inte min favoritdag precis. Inte nog med det, blev dessutom en timmes mindre sovande, är ju dags att ställa om klockan idag.
Nu ska jag snart iväg och jobba, så jag har det gjort. Sedan hade jag tänkt överaska älskling men mysmiddag hemma hos honom :P Han är på skroten och jobbar idag, han ska typ vara där hela dagen, stackarn :( Hoppas att han blir glad när han kommer hem och får middag då ^^ Fläskfile och hasselbackspotatis :P
Igår jobbade jag på dv, det var lika trevligt som vanligt. Det blev ganska så mycket fika sålt, vilket är väldigt bra. Var och tog en promenad med Anna innan också, var så underbart väder :D Idag verkade dte inte vara lika skönt som det var igår tyvär :/ Men det får man ta.
Jaja, nu ska jag städa :P Älskar er, ni vet vilka ni är ^^
Pussar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback