14/3 onsdag

Gaah, fan vad surt! Skulle haft sovmorgon till 12 idag, för man fick arbeta på valfri plats på historian. Men Moa sa att hon ändå skulle vara i skolan om någon behövde hjälp, så jag tänkte att jag skulle komma på lektionen ändå. Har nämligen inte kommis någonvart och tänkte att hon kunde hjälpa mig lite. Tror ni att Moa är i skolan idag när jag kommer? Naturligtvis inte! Så nu är jag här i skolan och har absolut ingenting att göra tills klockan 12. Kunde legat hemma och sovit då. Fan vad sur jag är :/

Annars är allting bra, vädret är härligt och jag har en underbar vårkänsla i kroppen. Är överlycklig tack vare vädret. Älskling har dessutom kommit en bra bit påväg i mitt rum, så det kommer förhoppningsvis vara klart snart :)

Love love love love love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback