Fredag 29/6

Hurra hurra, idag är dte min systers födelsedag :P Hela 16 fyller hon, ska börja gymnasiet till hösten och allt ^^ Själv blir man 18 på måndag, jippi! Och imorn kommer hela tjocka släkten för att fira oss, blir förhoppningsvis mycket pengar ^^ Sen på söndag bär det av till gbg, vilket innebär att jag inte kommer träffa någon från nybro på en hel vecka :( kommer sakna min älskling något oerhört. Den stackaren har ju gått och blivit sjuk nu med :( Hoppas han mår bättre snart...
Var i kalmar iförgår föresten :) var inne och åt på restaurang med Martin, sedan fikade vi och köpte godis till bion vi skulle se, Die Hard 4.0, som vi såg med min syrra, max och min flickvän :) Den var skitbra! Var helnöjd med den :P
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem från jobbet så att vi kan fira min syster med tårta och paket :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback