Söndag 1/7

Jahopp, då sitter man hos farmor och farfar i gbg, ska vara här en vecka för er som inte vet det. Ska till Liseberg två dagar, sen blir det väl någon dags shopping och så :) Alltid lika trevligt.
Igår hade vi lite släkt- kalas för att jag och Malin fyller år så tätt inpå varandra. Massa släktingar som kom med blommor och pengar, alltid uppskattat :P Älskling var där också, och hela dagen var allmänt trevlig, med god mat och fika. Här är lite om vad jag fick av alla : Av mamma och pappa fick jag smycken, 15 000 spänn, presentkort och lite så. Av älskling fick jag ring, halsband och örhängen, och va hans familj fick jag en suprtfin klocka (min syrra fick en likadan av dem ) och pengar. Fick även en resa av älskling, som nog bär av i augusti någon gång. Resten av släktingarna fick jag pengar av, totalt tjänade jag nog in cirka 3 000 igår, vilket aldrig är fel :)
Imorn ska jag firas av farmor och dem, och sen spenderas hela dagen på Liseberg :D Ska bli gitt, förutom att jag sakanr mina vänner därhemma, och håller på att DÖÖÖ utan min Martin. Att träffas precis varje dag, och sen helt plötsligt inte få se vaeandra på en vecka känns skumt. Ingen känsla jag gillar. Men denna veckan ska nog gå fort.
Ha det gutt allihopa, för imorn blir jag 18!! Jippi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback