Onsdag 4/7

Sitter och skriver på farmors bärbara nu, har ett skitbra bord som man kan dra in jättenära mot sig, så man sitter hur bekvämt som helst och skriver :) Askönt!
Idag har jag varit på universeum. Jättekul att kolla på hajar, och alla djur i regnskogen. Sen var det lite experiment och sånt man kollade på, verkligen skoj.
Sen vi kom hem har det inte hänt mycketm åt mat nyss som bestod av köttbullar med hemlagat mos. Gott!
Nu sitter jag här och saknar min Martin, vill hem till dig! Vill somna bredvid dig, med dina armar runt mig. Vill pussa dig i nacken och känna att jag verkligen älskar dig. Men det är två hela dagar kvar tills jag kommer hem :(
idag har det varit skitväder igen, jävla skit. Denna sommaren kom visst av sig.
Läste precis ut en bok som heter Gömda. Den är FRUKTANSVÄRT bra! Läs den.
Ciao;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback