Tisdag 23/1

Idag fyller min älskade lilla Emma 18 år!! =D Grattis på dig gumman! Hehe, jag tror att hon skämdes lite när jag fick gympaläraren att sjunga för henne ^^
Fick sluta redan vid halv 12 idag, så då stack jag hem och pluggade lite körkort. Sen åkte jag och fikade med Ellen. Hon fick sin lite försenade födelsedags present =)
När Ellen hade gått bytte jag om och jobbade på dolce vita tills dem stängde vid 9. Det var riktigt kul, lärde mig att stå i kassan och allt. Anna och Kenny kom även förbi och fikade, det var riktigt skoj. Ska börja jobba där på riktigt till sommaren ^^

Mer kan man säga att mina känslor för Martin blir bara starkare för varje dag, trodde verkligen inte att man kunde älska någon såhär mycket.
Volim te (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback