Onsdag 14/2

Grattis på alla hjärtans dag alla människor! Och särskilt grattis till Vickan som desutom fyller år idag =P
Ikväll ska bli underbart, de är ingen hemma hos mig så jag och Martin ska ha lite myspys ;) Jag har köpt en glasros till honom. Han kanske tycker att det är lite bögigt, men på alla hjärtans dag får man vara lite bögig ^^
Nu känns det så där deppigt igen =/ Jag vet seriöst inte vad det kan vara, men folk verkar sura på mig, och jag hatar när dte är så...
Nu börjar snön försvinna, och det känns underbart. Jag vill ha sommar, för då ska jag och älskling äntligen iväg =) Fyller 18 i sommar också, och det ökar möjligheterna =P
Martin, jag älskar dig så himla mycket, glöm aldrig det! Du är bara min baby. Voliv tot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback