Måndag 5/2

Jahopps, så var helgen slut, snart dags att dra till skolan. Det har varit en kul helg. I lördags var jag med vickan, emma och tonje. Träffade även wille, en mycket trevlig pojk =) Vi var och fikade hos Martin, sen var det tänkt att han och jag skulle på bio på kvällen. Men vi missade bussen, så de blev inte så =P Men max hade redan laddat ner filmen (natt på museet) så vi fick se den i alla fall ^^ Skitbra var den, den bästa och roligaste filmen jag har sett på mycket länge.
Igår umgicks jag med min lilla älskling hela dagen. Vi tog en promendad till öob, sedan gick vi hem till honom och bara slappade. Han är nämligen sjuk, den stackarn =( Feber och förkyld, han mår inte alls bra...Men idag firar vi 8 månader =D Jävlar vad tiden går fort. Jag vet en sak i alla fall : De här 8 månaderna har varit de bästa i hela mitt liv. Du gör mig glad och lycklig, tror att jag spricker av lycka snart.
Nu ska jag och Tonje till madesjö skolan och göra en undersökning om jobb =P Det ska bli spännande, var ju ett tag sen sist man var där.
Ciao. dobro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback