Torsdag 19/4

Fyfan vilket väder. Solen försvann, värmen försvann och vårkläderna får man nog gömma långt in i garderoben. Jag blir så less på detta skitväder! ösregn och blåst hör inte hemma i april :(
Igår var en delvis lycklig dag, delvis minder lyckig dag. Det lyckliga behöver jag knappast skriva :P GRATTIS!!!
Malin kommer inte hem idag som det var bestämt. Hon kommer nog inte hem förens imorgon, tidigast. Hon mår inte alls bra just nu. Det känns förjävligt...
Idag sov jag över hos älsklingen, blev vaken på ett bra sätt ;) Sedan städade jag i kungshall och tack vare det missade jag den enda lektionen vi hade i skolan. Attans också! ^^
Nu sitter jag hemma och äter glass. Ska nog duscha snart, sen får vi se vad som händer. Jag mår inte så bra, känns som om jag håller på att bli förkyld :/ Eller så är det oron för malin som gör mig sjuk...
Goodbyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback