Kaffe!

Är precis hemkommen från jobbet och sitter och dricker kaffe innan tåget går. har alltid tyckt att kaffe är ganska så gott, trevligt när man ska fika med vänner men inte mer än så. Nu på senaste tiden har jag verkligen börjat bli beroende av denna varna dryck! Vaknar inte ritkigt till förens jag har druckit och känner mig varm, pigg och hlad i hela kroppen =) vet att detta är ett dumt beroende men det finns värre saker, som att knarka, röka o.s.v. Köpte en jättefin plåtburk igår att ha mitt kaffe i, ser lite gammaldags ut =)

Gissa hur jag kom hem från jobbet idag? Jo, med min cykel! Den stod precis utanför jobbet! kan inte fatta att det är någon på mitt eget jobb som har snott den. Den var ju helt förstörd och tilltrasslad, men det är inget som inte lilla älsklingen kan fixa till med vertyg, våld och svordomar;) Så nu ska jag bara inskaffa ett rejält lås och vara noga med att alltid låsa den =)

Nähä, nu blir det dags att springa till stationen! matane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback