Härliga lördag

Så skönt med helg, även om man inte har något särskilt omplanerat så är det alltid en viss känsla med lördagar tycker jag =) Ikväll blir det kanske utgång med tjejerna, men eftersom martin ska bort snart och vara borta n¨gra dagra så kanske jag skulle umgås med honom ikväll, jag vet inte riktigtr...får se vad som händer =)

Igår var ulrica här, vi drack vi och kollade på madeshowen =) Gud vilka minnen man har därifrån! Saknar verkligen den tiden, skulle göra mycket för att vrida tillbala klockan några år, så mycket som skulle kunna bli annorlunda då. Men jag var verkligen duktig på att dansa måste jag säga =P

ha en skön helg alla, det är ju riktigt varmt och skönt nu ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback