Minusgrader

Minus tio idag, gott folk! Otroligt kallt, men ändå ganska mysigt =)
Min helg har än så länge varit en riktig myshelg. Igår blev det en hel del plugg, och med pappas hjälp förstod jag faktiskt en del av det =p Efter jobbet åkte jag hem till mina föräldrar för att sova där. vi kollade på bröllop och jäkelskap, åt daimrutor och kollade på löshår ;) En riktig myskväll!

Idag hade min älskling varit och hämtat sina föräldrar och sin systerson på flygplatsen. Helt otroligt att lilla Theo snart är ett år! Gud vad tiden går...
Min syster och jag hälsade på kära Emilia idag, och hennes underbara dotter leia =) Vilken otroligt söt unge, det gick bara inte att sluta titta på henne, hon bara skrattade och gurglade hela tiden =P Fick några hårstrån utryckta men sånt får man räkna med ;) Mycket kul var det i alla fall
Ikväll blir det bara mys med älskling =)

Någon mer än mig som bara älskar filmen Avatar? En helt fantastisk film, den mest underbara jag någonsin har sett. ni som håller med mig får gärna skriva till mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback