Gymma!

Har precis varit på gymmet, så otroligt skönt det känns efteråt =) Åkte dessutom och handlade massa nyttiga sallader och sånt som jag åt sen, har fått dille på att vara nyttig =p Mitt mål detta äret är ju att gå ner fem kilo innan 2011, tror ni att jag fixar det? jag är inte säker, ibland sviktar styrkan när mamma har bakat kladdkaka, men oftast håller det sig ^^

Igår var lilla Ulrica här också. Hon vill också vara nyttig, så vi åt morötter med dipp. Himla gott, verkligen! Sedan tog hon lite kläder av mig som ändå skulle åka till erikshjälpen. är det någon mer än jag som sparar på kläder som är för små, stora eller helt enkelt fula för att man inte förmår sig att slänga dem? jag har s¨ont om plats och ändå kan jag inte göra mig av med det...

Ska snart iväg och jobba, hinner förhoppnongsvis träffa älsklingen lite innan också =)

I want to make myself believe
That planet earth turns, slowly
It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm aslepp
Cause everything is never as it seems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback