2010!!

Ett nytt år...en nystart. Fräsht, börja om. Ska löftena hållas detta år? Det hoppas jag och tänker satsta stenhårt. Har min älskade syster med samma löften som vi ska hjälpas åt med =) Its gonna be great..

Nyårsafton igår var underbar! Med god mat och mys i min lägenhet, festande hos Lisa och sebbe, sedan skjuta raketer ( en enorm låda för 800 spänn!) och skåla vid 12-slaget. Underbart! Sedan var vi hos Mange och lekte charader till klockan 4 på morgonen. Så kul var det!

Idag blir allmän slappdag, kolla på massa film, svulla det första onyttiga detta året samt läsa Fokis blogg =) Blir så glad av att läsa den, hon är helt underbar! Var tvungen att köpa hennes kalender för att den peppar upp mig och får mig på jättebra humör. Love you girl!


Härligt glittrande drink

Mys och middag =)

Max and I


Happy new year!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback