Slädhundar!

Underbart kul helgigår och idag var jag, min mor och min syster och kollade på slädhundar i Svartbäcksmåla. Det var riktigt häftigt att kolla på, särskilt som man älskar den rasen så himla mycket. Alla var duktiga, men Sussi vann så klart =P Ovanligt om hon inte vinner. Hon äger just nu 16(!) Siberian Husky, då en av hundarna fått tio valpar. Jösses! Jag vill så gärna ha en hund,men måste få fast boende först. kan ju inte ha en hund som får flänga fram och tillbaka mellan mig och martin. Nä, det får bli en lägenhetshund när det inträffar=)

Me love Alaskan Malamute!

Sitter och pluggar lite inför imorgon. Duggan vverkar vara svår, men ännu svårare att anmäla sig till. Det går typ inte att få kontakt med någon som fixar med sånt, mycket konstigt. Har skickat ett mejl till Paer-Olof, så får vi se vad som händer=)

I övrigt så har dagen bestått av tv-mys med mamma och syster, träning på gymmet och nu snart top model med älskling=) Dock blir han mer eller minder tvingad att kolla på det, men det är sånna smällar man får ta i ett förhållande=P

Älskar min klass för övrigt. Alla är helt underbara, trodde inte att man skulle kunna komma som ny i en grupp och bli så väl bemött med en gång. Love ya al!!

Mitt favvorecept just nu: Missisipi mud pie! Har receptet i en bok, och kan inte hitta något liknande på internet. Är ni intresserade av det får ni fråga mig=) Tro mig, det är det värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback