New moon

Gissa vem som har köpt en lägenhet i nybro? Thats right, me! Jag är så lycklig, äntligen blir det så som jag vill ha det. Nu är det jag som håller i tyglarna, och det är så jag vill ha det ;)
Det är en mysig tvåa på doktor sandbergs på 55kvadrat. Perfekt för mig och martin att börja med, dock behöver det städas och målas lite, men sånt är bara kul! Vi har fixat ett städteam som ska hjälpa mig, och det kommer bli glänsande fint =) Första december flyttar jag in!! Jippi!

Igår var jag hos älsklingssyrran och ossy hela kvällen (och natten) och åt snitzel med klyftpotatis, tittade på hipp hipp, tittade på family guy, spelade spel, åt godis och pratade. Så himla mysigt verkligen, är nästan lite avundsjuk på deras mysiga tillvaro =) men förhoppningsvis kommer även jag att få det så hemtrvligt hos mig sen också. Jättefint hade dem det!

I lördags var jag hemma hos Lisa i klassen som hade födelsedagsfest. Underbart kul, och jag blir lika förvånad varje gång jag träffar min klass och märker hur trevliga och roliga precis varenda en är. Alla har kul med varandra, alla gillar varandra och alla trivs med varandras sällskap. Älskar verkligen min klass!
Sedan drog de flesta vidare till kåren, men jag och sara stack till palace. Vi ägde verkligen dansgolvet bruden ;) alla ville upp och dansa med oss, och vad vi dansade! Till slut kom de andra från kåren också, och vi hade kul ända tills det var stängningsdags. Sedan träffade jag martin, mange och basse och drog runt lite på o´learys. Jättelyckad kväll verkligen! Sedan åkte jag hem med diverse tråkigheter, men bryr mig faktiskt inte =) Jag är glad, och det är huvudsaken.

Imorgon blir det new moon! Som jag har längtat efter den, kan knappt fatta att det är dags! Wow vad bra den kommer vara, synd att den inte börjar förens halv tio =( Hur ska man orka vänta så länge?

I wont sooth your pain. I wont ease your strain. You´ll be waiting in vain. I´ve got nothing for you to gain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback