Ups and downs

Fick min nya cosmopolitantidning häromdagen. Finns inget som gör mig så glad som att öppna en helt ny tidning, slappna av och bara läsa. Döm av min förvåning, då jag redan var på gott humör och läste insändarna när jag helt plötsligt fick syn på en insändare jag kände igen. Det var ju min egen! Den hade kommit med i tidningen, så jag har vunnit smink för typ 500 spänn. Shit vad glad jag är nu =)
I lördagskväll var jag hemma en stund hos min ögonsten Josephine. Vi spelade wii och drack (alldeles för dyrt) vin. Vi råkade nämligen öppna fel flaska, så Robert blev lite paff när han ringde och kollade vad vi gjorde och upptäckte att vi hade öppnat hans dyra flaska som han skulle spara! Fan också =P Men det var gott, det måste sägas, att dyrare viner faktiskt smakar bättre än billigt blaskigt skit. För övrigt så suger jag på wii sports, men det är svårt att inte tycka att det är roligt ändå =) Sedan kollade vi lite på gamla bilder från tider jag både längtar till och vissa som jag helst vill glömma för gott.  P.s choklad och vitt vin ihop är underbart gott, men går snabbt upp i huvudet ;)
Igår åkte jag och Martin till elgiganten och jag köpte mig en kamera av Robert=) En snygg blå samsung, jag älskar den! Ni kan lita på att denna sidan kommer bli mycket mer rik på bilder nu när jag har den, men det blir någo först efter Thailandsresan =)

Dizem za tebe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback