Grönt te och kyla

Sitter här i soffan och dricker grönt te efter nattjobbandet =) Mysigt att sitta inne när det är 15 - ute. Läste precis i nyheterna att folk runtom i Europa faktiskt har dött av kyla! Fyfan, kommer det att bli en ny ice age eller vad? I sånna fall, pax för att heta Sid och INTE leva på ekollon =P
Igår vart jag med Jossan på arbetsförmedlingen, hon skulle skriva in sigför nu är hon också en av dem som är arbetslösa, stackarn. Det är så segt att vara där, men man måste tyvär vara inskriven för att få rätt till någon slags ersättning. Jobbgaranti för ingdomar finns, men då måste man ha varit arbetslös i minst 90 dagar för att det ska funka. Usch =( hoppas att jag får jobba länger än till februari, annars hoppas jag att något annat dyker upp.
Ska snart träffa Ulrica och fixa och trixa lite =P Lilla gumman hihi =)
Igår köpte jag och Martin en torktumlare på onoff =) Hoppas den är bra, den har strykfunktion, vilket jag tycker är häftigt=P Då slipper ju jag stryka hans skjortor. Yes!
Jaja, ska göra mig iordning för att sticka till stan i kylan. Hua!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback