Mellandagsrea!

Hoppas att ni hade en bra julafton, det hade i alla fall jag =p ett stort minus var att jag var otroligt förkyld, hade hög feber och ont i bihålorna =( Är fortfarande sjuk, men det börjar nog bli lite bättre nu.

Julafton började med en stadig frukost med familjen, mycket mysigt. Sedan drog jag och mamma till kyrkogården och tände ljus på hennes farfars grav. När vi kom hem bestämde jag och malin oss för att bygga en vanlig, simpel snögubbe. Det blev dock en stor klump som jag tyckte såg ut som ett ben, så jag tyckte att vi skulle göra ett ben till, och hux flux hade vi två människoben i snö! Vi fortsatte med att sätta på en kropp, axlar, huvud och armar, och rätt som det var stod det en snökvinna i naturligt format i vår trädgård! Hon såg verkligen ut som en riktig människa, och bilarna som körde förbi bara stirrade! Ni ska få se bilder sen, funderar på att skicka in till guiness rekordbok;) idag har all snön dock smält, så hon finns inte mer =( Bara på bild...

Efter detta mirakulösa skapande blev det Grinchen tills Kalle började, och då käkade vi överdådigt julbord. Jummie! Har dock förätit mig på köttbullar nu =S
När Kalle var slut blev det julklappar. Jag fick en tv-bänk, en badrumshylla, kläder, pengar, smink och lite grejer till naglarna. Bra dag!

Hela juldagen var jag hemma och var sjuk, men idag åkte jag in med familjen på mellandagsrea =) Skulle se ut mig en tv som jag skulle få i försenad julklapp, men det var lättare sagt än gjort i allt folkvimmel. Hittade till slut en 37" LG LCD tv, skitsnygg! Kommer bli fin i min fina lägenhet =)

Ikväll blir det mys med martin och äta onyttigt. Blir hårdträning till det nya året =P

He´s a devil in disguise, a snake with blue eyes and he only comes out at night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback