Regningt och höstigt

Jopp, men det gör mig ingenting =) Har bakat daimrutor, himlans gott.
Igår hade jag en heldag med farmor och farfar på stan. Vi började med frukostbuffé på priems. Väldigt gott och mysigt. Sedan gick vi till bibblan och kollade runt lite, har inte varit därinne på jättelänge. Efter det gick jag och farmor en runda medans hon pratade om sin söta lilla hundvalp som hon snart ska få hämta =D Ska bli jättekul när den kommer.
Sen gick vi tillbaka till stan och kollade lite, jag fick några jättefina hårsjalar av farmor =) Sedan fikade vi lite innan vi gick ändå bort till öob, där deras bil var på service i närheten. Vi kollade runt lite, och när bilen var klar fick jag skjuts hem. Hann precis pusta ut lite innan jag skulle ner till stan och träffa Jossekosse. Vi gick runt lite, men börjar tröttna något ofantligt på staden nybro. Finns inget nytt eller intressant alls, bara samma gamla tråkiga skit hela tiden. Vill bort härifrån!
Jag vill anmäla mig...Emilia, ska jag eller inte?! =P

Vart kan man köpa snygg och bra kamera billigt?
Ciao

Kommentarer
Postat av: milia

Har du inte anmält dig än!? Klart du ska vännen!! Heeeeeeelt klart! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback