Regn och cheescake

Vad är bättre att göra än att baka chokladcheescake när regnet öser ner? Ingenting så klart =P Den kommer bli asgod.
I torsdags fick jag vara ledig från jobbet för att vi skulle till helsingborg. Fan vilken underbar stad, och vilka underbara människor! En flytt dit lär inte ta så lång tid, eftersom att martins släktingar kan fixa både jobb och lägenhet till oss...hmm, ska man?
Träffade Jossan och lille Guinnes häromdagen. Jättetrvligt att vara ute och gå med dem, särskilt som det kryllar av hundar som egentligen är klonade kor ;)
Dig vet jag inte riktigt vad det är med, men inte lätt att vara normal i huvudet. Eller jag vet inte :P
För övrigt vill jag bara påpeka att det är ganska segt att bara jobba tre timmar om dagen, och jag vill bort från denna hålan!! Nu..
Ha det bra alla.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback