Hemmamys

Är aldrig fel, särskilt inte om man har världens bästa föräldrar :) Jag är nog ganska lyckligt lottad, de flesta i min ålder klagar på att deras föräldrar är så pinsamma eller tråkiga eller helt enkelt inte förstår en. Men inte mina, de är så underbara =) När ens 42 åriga mamma hela tiden får förfrågningar om hon verkligen är över 30 så börjar man ju undra =P
Idag ska jag kanske träffa min kära farmor och farfar på stan, som för övrigt nyss blivit rika ;) Får faktiskt lite dåligt samvete, dem flyttade hit till nybro ända från göteborg så att de skulle kunna träffa sina barnbarn oftare, men jag träffar dem inte alls särskilt ofta :/ Och jag kan ju inte direkt skylla på att jag är upptagen eller jobbar mycket heller, så jag får ta mig i kragen och börja vara lite mer med dem. Även dem är helt underbara =)
På torsdag blir det simhallen i alla fall, det ska bli najs. Har faktiskt gått ner lite i vikt, och det tänker jag fortsätta med. Det skadar faktiskt inte, vet du ;)
Ska kanske även träffa Jossan och Pontus idag, men vi får väl se hur det blir med det.

Stay with me, don't fall asleep to soon. The angels can wait for a moment. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback