Gossip girl

Är en helt underbar serie! Och då menar jag böckerna, föderdrar alltid att läsa något hellre än att se det på tv. Just nu har jag fem utav böckerna, köper en ny bok var tredje dag tror jag =P inte särskilt bra för ekonomin, men fan vad underbart det är när man vet att det väntar en helt ny, oläst bok på en därhemma. Alla som gillar typiska tjejböcker, som handlar om skvaller, ridedom, kläder, fester sex och allmän spänning - läs denna serie!
Idag är en sån perfekt vara-inne-och-läsa dag. Det regnar ute, och jag funderar på att börja använda vinterjackan snart, för det är verkligen kallt ute! Känns som att hösten försvann och istället blev det en dubbelt så lång vinter. uscha.
Min baby har varit inne i kalmar på kurs hela veckan, så har nästan inte träffat honom något alls =( Men jag har träffat min underbara Jossan en hel del. Du är en klippa gumman, kan inte säga hur glad jag är att du finns.
Träffade även min barndomsvän Ulrica. Saknar faktiskt den tiden, allting var så mycket bättre då....
Så alla, vad händer i helgen?

Lets have som fun this beat is sick. I wanna take a ride on your disco stick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback