Nostradamus

Sitter hemma nu och har precis kommit hem från älsklingens jobb. Love you!
Igår var jag på en liten tripp med Malin och Anton. Vi tog med bilen till öob och köpte lite godis och ansiktsmasker. Sedan stannade vi till på mcdonalds och åt lite glass. Mysigt så tidigt som vi var där :) Sedan hyrde jag och Malin " The hottie and the nottie" med Paris Hilton bara för att vi ville se en töntig tjejfilm =P Den var faktiskt rätt bra, enda filmen med Hilton där hon inte var en uppblåst bitch ;)
Sedan åkte vi hem till farmor och farfar och satt och hade det mysigt med lite fika. Kollade lite på hundar på datorn, är så otroligt sugen på att skaffa hund nu! Men bör nog vänta lite till, vet ju inte hur det kommer bli med jobb och sånt. Får se...
Sedan var jag och hälsade på Tonje i hennes nya lägenhet. Skitsnygg var den, lagom stor och jättesnygga möbler. Hon har även skaffat sig  två små söta ormar, som tydligen blev lite irreterade på mig =P
Efter det skulle hon iväg och övningsköra, så då stack jag hem till Martin där jag blev glatt överaskad av att han stod i köket och bakade sin berömda citronpaj. Mums vad gott det var!

Is it true? Herregud om det är sant...vad kommer då att hända? Men jag är inte orolig, detta har varit bestämt sedan länge. Men vi har nog egentligen oss själva att skylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback